Reklamacije na proizvode/ Povrat kupljene robe/ Zamena proizvoda

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našoj internet prodavnici, smatrate da nije odgovarajući, želite da izvršite vraćanje kupljenih proizvoda sa zamenom za nove ili samo uz povrat sredstava, Vašu reklamaciju/zahtev ćemo reešiti u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da, pošaljete informaciju o broju porudžbine sa opisom reklamacije mejlom na info@cocochocokeratin.rs.
Na osnovu Vašeg opisa reklamacije, odgovorićemo Vam informacijom o tome:
  • da li se proizvod može zameniti za novi,
  • da li se može za proizvod vratiti novac,
  • da li se može naći neko drugačije rešenje problema i
  • da li je reklamacija uopšte opravdana.

U slučajevima kad se proizvod može zameniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja preuzima reklamirani proizvod i vraća ga u naš magacin. Kada nam proizvod stigne nazad, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novca odnosno slanju zamenskog proizvoda. Povrat novca ili zamena za novi proizvod biće urađena u roku od 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski ili e-mailom.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Izjava o odustanku od Ugovora. Izjavu popuniti ukoliko ulažete reklamaciju, želite zameniti robu ili povrat novca i pošaljite je na mejl info@cocochocokeratin.rs.

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.